L’objectiu és informar el PDI de les possibilitats que tenen de participar com a experts en un procés de certificació de projectes

Dia: dimarts, 23 de maig de 2017

Hora: de 10 a 12 hores

Lloc: edifici Antoni Maria Alcover (campus UIB)

La Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB) organitza, en el marc de la Enterprise Europe Network, la Jornada tècnica per al PDI: participació com a experts i avaluadors de projectes de R+D+I, que es celebra el pròxim dimarts 23 de maig, de les 10 a les 12 hores, a la sala de Graus de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda (campus UIB).

Després de l'acte de benvinguda per part de FUEIB, la senyora Paz Blázquez, responsable de Gestió del Coneixement del Departament d'Experts d’EQA, parlarà sobre quin és el procés de certificació de projectes, i com el personal investigador pot formar part de la seva llista d’experts seleccionats.

La jornada es tancarà amb la intervenció del senyor Francisco Feliu, consultor extern de la FUEIB i membre de la xarxa Enterprise Europe Network (EEN) a les Illes Balears, que explicarà de quina manera pot el PDI de la UIB participar com a expert extern de la Unió Europea.

Aquesta jornada pretén informar al PDI de la UIB, així com els instituts de recerca i els laboratoris, de les possibilitats que tenen de participar com a experts i avaluadors en un procés de certificació de projectes de R+D+I de forma remunerada.

Per inscriure’s i consultar el programa de la jornada, pot visitar la següent pàgina web. El termini màxim per inscriure’s és el dilluns 22 de maig.

Data de l'esdeveniment: 23/05/2017

Data de publicació: Mon May 15 09:28:00 CEST 2017